سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه خراسان‌شمالی گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت بوده و خداوند در آخرت بهترین اجر و پاداش را به خادمان نماز جمعه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان امروز ۲۲مرداد ماه در آین تجلیل از خادمان نماز با ‌اشاره به شهدای نماز جمعه استان اظهار کرد: شهیدان عبدالحسین نوریان، علی سلطانی، علی اصغر آل نبی، علی ره آموز و علی توفیقی خادمان نماز جمعه بودند و در راه ستون دین به شهادت رسیدند.

وی افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت است و کسانی که در صفوف نماز جماعت حاضر می‌شوند همینطور خادمان نماز در قیامت نیز با همین عنوان درخشان حاضر خواهند شد و از آتش جهنم به دور خواهند بود.

خطیب جمعه بجنورد با اشاره به اینکه خداوند در آخرت بهترین اجر و پاداش را به خادمان نماز جمعه خواهد داد، افزود: خداوند شما خادمان را پذیرفته است زیرا سالیان سال در راه برپایی نماز جمعه قدم برداشته‌اید.

وی گفت: دستگاه‌های امنیتی، حفاظتی، خدماتی، امدادی و مجموعه عظیمی دست به دست هم داده‌اند تا قرارگاه ایمان یعنی نماز جمعه محل وحدت مسلمانان برپا شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۵۰ خادم نماز جمعه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha